ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА НАРОДНО-ПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ

Zoriana Nyzhnykevych

Анотація


У статті розглядається питання формування духовного здоров’я особистості школяра через єдність ідей народної педагогіки та сучасних виховних засобів; вміння привчити дитину до вибору правильних моральних дій у проблемних ситуаціях.Ключові слова: духовність, особистість, моральна культура.

Посилання


Бех І. Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн. 2: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади: Навч.-метод. посібник. – К.: Либідь, 2003. – 344 с.

Боришевський М. Й. Духовні цінності як детермінанта громадянського виховання

особистості // Цінності освіти і виховання: наук.-метод. зб. / За заг. ред. О. В. Сухомлинської, ред.

П. Р. Ігнатенка, Р. П. Скульського, упор.О. М. Павліченка. – К., 1997. – С. 21–25.

Савчин М. В. В.О. Сухомлинський про психологію відповідальності дитини // Василь

Сухомлинський і сучасність: Науково-методичний збірник / Упорядник і відповідальний редактор –

М. Я. Антонець. – Київ, 1994. – Випуск I. – С. 97–100.

Скульський Р. П. Підготовка майбутніх учителів до педагогічної творчості: Монографія. –

К.: Вища школа, 1992. – 135 с.


Повний текст: PDF
18 :: 0

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Зазначення Авторства 3.0 Неадаптована