Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з патронатною сім’єю

Array

Автор(и)

  • Володимир Костів
  • Людмила Ваврищук

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.10.53-59

Ключові слова:

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, патронатна сім’я, майбутні соціальні педагоги, складові готовності соціального педагога до організації соціально-педагогічної діяльності з патронатною сім'єю

Анотація

У статті обгрунтовано доцільність спеціальної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з патронатною сім’єю як одного з типів сімей із порушеною структурою. Зазначається можливість запровадження інституту патронатної сім’ї як альтернативної форми сімейного виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Виділяються складові готовності соціального педагога до організації соціально-педагогічної діяльності з патронатною сім'єю: професійно-гуманістична спрямованість особистості фахівця, інтелектуально-пізнавальний компонент, представлений професійно-педагогічними знаннями та уміннями, діяльнісно-практичний компонент, що характеризується наявністю особистого досвіду взаємодії студента з патронатними сім’ями, з іншими формами сімейного влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, батьками, прийомними дітьми, фахівцями, які проводять соціальний супровід цих сімей, представниками державних органів, які сприяють становленню сімейних форм виховання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА