Іншомовна підготовка майбутніх педагогів засобами навчально-ігрового проектування
Ключові слова:
навчально-ігрове проектування,, методи навчально-ігрового проектування, іншомовна підготовка майбутніх фахівцівАнотація
У статті розглядаються інноваційні засоби іншомовної підготовки студентів, а
саме технологія навчально-ігрового проектування, висвітлюються її методи та форми.
Аналізуються принципи відбору іншомовної освіти, згідно з якими будується спецкурс
“Іншомовна підготовка майбутніх фахівців засобами навчально-ігрового
проектування”. У програмі спецкурсу подано мету, завдання, його зміст, обґрунтовано
переваги навчально-ігрового проектування у порівнянні з іншими технологіями.
Наведено приклади вправ для розвитку чотирьох видів іншомовної діяльності.