ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ, ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Tetiana Tanko

Анотація


У статті висвітлено значущість професійно-значущих якостей особистості вчителя, вихователя закладу дошкільної освіти, розкрито погляди вітчизняних педагогів минулого та сучасності на особливості їх формування. Наголошено, що якості особистості педагога є творчим компонентом педагогічної майстерності, яка містить у собі мобільність і оригінальність мислення; вміння враховувати мінливість процесу навчання, корегувати свої дії під впливом обставин, що змінюються, враховувати конкретні умови і співвідносити з ними рішення, що приймаються; емоційна чутливість. Підкреслено роль впливу вихователя закладу дошкільної освіти на дітей, що передбачає врахування двох його аспектів: функціонального та особистісного, які існують в єдності. Визначено вимоги до якостей особистості, психолого-педагогічної і спеціальної підготовки вихователя закладу дошкільної освіти.

Ключові слова: вчитель, вихователь, педагог, заклад дошкільної освіти, педагогічна майстерність, професійно-значущі якості.


Посилання


Honobolyn F.N. Knyha ob uchytele.- M., 1965, 260s.

Kondrashova L. V. Teoretycheskye osnovy vospytanyia nravstvenno-psykholohycheskoi hotovnosty studentov ped. ynstytuta k professyonalnoi deiatelnosty: avtoref. dys.…d-ra. ped. nauk: – /L.V. Kondrashova. – M., 1989. – 36 s.

Kuzmyna N. V., Kukharev N. V. Psykholohycheskaia struktura deiatelnosty uchytelia. – Homel, 1976. – 34 s.

Levyn-Shyryna F.S., Menzherytskaia D. V. Doshkolnoe vospytanye. – 2-e yzd. Pererab. Y dop., M. Ukryzd., 1939. – 304 s.

Rubynshtein S. L. Osnovy obshchei psykholohyy. – M.: Uchpedhyz, 1946. – 643 s.

Ushynskyi K. D. Sobr.soch. – S.-Peterburh, 1975. – 624 s.

Chepiha Ya. F. Samovykhovannia vchytelia. – 2-e vyd., K., 1917. – 31 s.

Chernyshevskyi N. H. Ocherky polytycheskoi ekonomyy: Poln.sobr.soch. – T.9. – M.: HYKhL, 1949. – S. 455-459.


Повний текст: PDF
18 :: 14

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Зазначення Авторства 3.0 Неадаптована