ПАРИТЕТНИЙ ДІАЛОГ ЯК ЧИННИК СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Iryna Bey

Анотація


У статті розглядаються проблеми педагогічної взаємодії в процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов до проектної діяльності в закладах загальної середньої освіти.З цією метою представлено теоретичний аналіз суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі стосунків “викладач-студент”; обґрунтовано універсальні принципи побудови і ведення паритетного діалогу учасників освітнього процесу вищої школи. Визначено низку діалогічних умінь, якими має оволодіти майбутній учитель іноземних мов: мотиваційні, комунікативні, організаторські, гностичні, емоційні та оцінні. Автором доведено важливість паритетного діалогу як такого, що забезпечує рівність психологічних позицій, взаємні гуманістичні відносини, активність викладача та студентів, готовність прийняти співрозмовника, взаємодіяти з ним.

Ключові слова: паритетний діалог, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, майбутні учителі, факультет іноземних мов.


Посилання


Ball H. O. Oriientyry suchasnoho humanizmu. Kyiv, 2007. 170 s.

Vitvytska S. S. Osnovy pedahohiky vyshchoi shkoly: Metodychnyi posibnyk dlia studentiv mahistratury. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 2003. 316 s.

Leontev A. A. Pedahohycheskoe obshchenye. Moskva: Znanye, 1979. 48 s.

Papucha M. V. Vnutrishnii svit liudyny ta yoho stanovlennia: naukova monohrafiia. Nizhyn: Vydavets Lysenko M. M., 2011. 656 s.

Psykholohichnyi slovnyk / avt.-uklad.: V. V. Syniavskyi, O.P.Serhieienkova; za red. N. A. Pobir¬chenko. Kyiv: Naukovyi svit, 2007. 336 s.

Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk / avt.-uklad. S. Honcharenko. Kyiv: Lybid, 1997. 376 s.

Fitsula M. M. Pedahohika vyshchoi shkoly: navch.posib. 2-he vyd.dop. Kyiv: Akademvydav, 2010. 456 s.


Повний текст: PDF
18 :: 14

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Зазначення Авторства 3.0 Неадаптована