МІЖДИСЦИПЛІНАРНЕ НАВЧАННЯ: ПОЧАТКОВІ ЗУСИЛЛЯ І РЕЗУЛЬТАТИм

Valentyna Kudryavtseva, Iryna Shvetsova

Анотація


Поточне вивчення присвячене необхідності впровадження міждисциплінарного навчання, яке може бути реалізоване через виділення більшої кількості годин в навчальній програмі. Результати показують, що такі ініціативи можуть бути реалізовані спільними зусиллями педагогічного колективу, розуміючи цінність міждисциплінарного навчання та навчання для економії часу студентів до освоєння академічного змісту і, водночас, розвитку мислення і навчання на вищому рівні, необхідному для професійного успіху. Дослідження продемонструвало те, що інституційні зусилля, спрямовані на адаптацію навчальних програм і послідовність дисциплін, які викладаються у міждисциплінарному проекті, ще не були успішними. Результати показують, що для подолання розбіжностей, що виникають через специфіку неанглійського середовища в країні, а отже, і в навчальному закладі, є міждисциплінарне навчання, а саме співпраця викладачів-переметників у більш вузькому масштабі.

Ключові слова: навчальна програма, неанглійське середовище, морська англійська мова, викладання морської англійської мови, викладачі англійської мови спеціального призначення у вищих навчальних закладах.


Посилання


Model Course 3.17 “Maritime English”. URL: https://ru.scribd.com/document/261953765 (Last accessed: 11.02.2019).

Johnson B. Deeper Learning: Why Cross-Curricular Teaching is Essential. URL: https://www.edutopia.org/blog/cross-curricular-teaching-deeper-learning-ben-johnson (Last accessed: 15.03.2019).

Kelly M. Cross-Curricular Connections in Instruction. URL: https://www.thoughtco.com/cross-curricular-connections-7791 (Last accessed: 15.03.2019).

Savage J. Cross-Curricular Teaching and Learning 5: Definitions. URL: http://www.jsavage.org.uk/research/cross-curricular-teaching-and-learning-5-definitions (Last accessed: 12.02.2019).

Timmerman V. Cross-curricular teaching: How does it work? URL: http://www.ciep.fr/sites /default/files/ atoms/files/crosscut-cross-curricular-teaching-how-does-it-work-synthesis.pdf (Last accessed: 12.03.2019).

Олизько Ю. Міждисциплінарний підхід як засіб реалізації основних дидактичних принципів навчання. Педагогічний дискурс. 2015. Вип. 18. С. 161–165. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_34 (дата звернення: 10.03.2019).


Повний текст: PDF
18 :: 15

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Зазначення Авторства 3.0 Неадаптована