Формування соціальної компетентності особистості в період дошкільного дитинства

Автор(и)

  • Олександра Кузенко
  • Катерина Лисенко-Гелемб’юк

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.1.127-133

Ключові слова:

соціальна компетентність, дошкільне дитинство, соціалізація

Анотація

Оновлення змісту дошкільної освіти в умовах демократизації та духовного відро-дження українського суспільства актуалізує необхідність забезпечення сприятливих умов для соціального розвитку та самовдосконалення особистості, починаючи з дошкільного віку. Результати аналізу психолого-педагогічних досліджень дозволяють визначити напря¬ми соціалізації дитини дошкільного віку провідне місце, серед яких належить: 1) забез¬печенню адаптації дитини до соціального середовища, введення дитини в світ людських взаємин, формування у дітей відкритості до суспільства; 2) сприянню динаміці і розвитку самоусвідомлення, що дозволить дитині змінювати уявлення про себе і ставлення до себе у процесі життєдіяльності, формування готовності до сприймання соціальної інформації, виховання навичок соціальної поведінки; 3) формуванню в дитини життєвої позиції, допомога у самореалізації в суспільстві. Передусім це стосується виховання усвідомленого ставлення до себе як вільної самостійної особистості та до своїх обов’язків, що визначається зв’язками з іншими людьми, бажання пізнавати людей, робити добрі вчинки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ