Професійна підготовка майбутніх фахівців-міжнародників: досвід США і Канади

Автор(и)

  • Марія Клепар

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.25-31

Ключові слова:

система університетської освіти США, Канади, фахівці міжнародних відносин, професійна підготовка, освітні програми

Анотація

У статті здійснено аналіз досвіду (історія, теорія, практика) підготовки бакалаврів і магістрів міжнародних відносин у США і Канаді. Показано, що теоретичні узагальнення з цієї проблеми спонукають корегувати національну систему професійної
26
підготовки майбутніх фахівців-міжнародників України на концептуальному рівні, що виявляється у її нормативно-правовому, соціально-економічному, науково-теоретичному, структурно-інституційному, інформативно-комунікативному, міжнародно-інтеграцій-ному, інших аспектах. З’ясування особливостей цього досвіду дає підґрунтя для зіставлення та виявлення спільного і загального, що стосуються диверсифікації освітніх програм, спеціальностей і кваліфікацій; модернізації і стандартизації змісту і якості освіти на основі компетентнісного підходу; створення педагогічних умов для професійного розвитку і самореалізації студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-15

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ