Тенденції реформування змісту навчання й виховання дітей дошкільного віку у ДНЗ України на рубежі ХХ–ХХІ сторіччя

Автор(и)

  • Неллі Лисенко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.11.7-12

Ключові слова:

етнопедагогіка, дошкільне дитинство, національні цінності, національні традиції, особистість, принципи, напрями дошкільного виховання

Анотація

У статті проаналізовано процеси оновлення змісту навчання і виховання дітей дошкільного віку в умовах її транснаціоналізації; актуалізовано національний та етнонаціональний компонент дошкільної освіти України як протидію глобалізації; окреслено завдання етнопедагогіки дитинства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ