Формування компонентів мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення: програмово-методичний аспект

Array

Автор(и)

  • Ірина Брушневська

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.221-227

Ключові слова:

мовленнєва діяльність, загальний недорозвиток мовлення, діти дошкільного віку

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування лінгвістичного та комунікативного компонентів мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення. Проаналізовано специфіку досліджень науковцями проявів загального недорозвитку мовлення. Вказано на концептуальні зміни у співвідношенні мовленнєвих та немовленнєвих компонентів у структурі мовленнєво-мисленнєвої діяльності. Акцентовано увагу на структурованість та спрямованість сучасних корекційних програм та програмно-методичних комплексів на формування компонентів мовленнєвої діяльності в процесі корекційно-розвивального навчання. Вказано на недостатню сфокусованість методичних матеріалів на розвитку складових комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ