Удосконалення самостійної роботи студентів-перекладачів з урахуванням досвіду закладів вищої освіти США

Автор(и)

  • Наталя Бідюк
  • Альона Наконечна

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.11.45-52

Ключові слова:

студенти-перекладачі, освіта, США, самостійна робота

Анотація

У статті розглянуто напрями удосконалення організації самостійної роботи студентів-перекладачів на основі вивчення американського досвіду. У процесі дослідження проаналізовано різні моделі професійної компетентності перекладача. Ознайомились з веденням перекладацького бізнесу у США та програмами для його здійснення з допомогою комп’ютера, а саме так звані САТ технології. Не менш важливим складником навчального середовища для студентів є кадрові ресурси, тобто викладач як педагог, помічник, що супроводжує студента у процесі його самостійної роботи. Саме тому, доцільним при організації самостійної роботи студентів-перекладачів потрібно акцентування уваги на формуванні самостійності студентів та здатності до самоосвіти протягом усього професійного життя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА