Профільний підхід до викладання фізико-математичних дисциплін у ВНЗ студентам електромеханічних спеціальностей

Автор(и)

  • Марина Літвінова

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.11.70-76

Ключові слова:

профільний підхід, фізика, вища математика, електромеханічні спеціальності, методика, дослідження

Анотація

Розглянуто методику відбору навчального матеріалу, який має використовуватися при профільному викладенні фізики та математики студентам електромеханічних спеціальностей вишив. Проведено відповідне методико-педагогічне дослідження серед студентів Херсонської філії Національного університету кораблебудування імені адм. Макарова. Дослідження встановило, що використання запропонованого підходу до викладання фізики з попереднім профільним викладанням вищої математики студентам електромеханічного напряму навчання покращує результати подальшого вивчення спецкурсів за фахом. Розглянутий підхід може бути рекомендованим при навчанні студентів усіх технічних спеціальностей ВНЗ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА