Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови

Автор(и)

  • Ольга Семенова

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.11.100-104

Ключові слова:

компетентність, соціокультурна компетенція, міжкультурна комунікація, культурологічна спрямованість, лінгвістична компетенція

Анотація

У статті зосереджено увагу на важливості соціокультурного аспекту у процесі вивчення іноземних мов. На основі аналізу наукових джерел автором розкрито сутність терміну “соціокультурна компетенція” та підкреслено необхідність залучення всіх компонентів соціокультурної компетенції у навчальному процесі. Зазначено, що у структурному плані соціокультурна компетенція є комплексним явищем і включає в себе набір компонентів, які відносяться до різноманітних категорій: лінгвокраїнознавчий, соціально-психологічний, культуро¬логічний компоненти. Стисло описано основні фактори впливу на формування та розвиток соціокультурної компетенції.
Наголошується на доцільності культурологічної спрямованості навчання іноземним мовам. Подальше вивчення запропонованої теми стане корисним у пошуку нових, більш ефективних методів навчання іноземним мовам.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА