Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу “Школа – дошкільний заклад”

Автор(и)

  • Юлія Злотніцька
  • Наталія Захарасевич

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.11.161-165

Ключові слова:

навчальна діяльність, наступність, ігрова форма навчання, дидактична гра

Анотація

У статті проаналізовано проблему реалізації наступності ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу “Школа – дошкільний заклад”. Авторами наголошується на реалізації наступності ігрових форм навчальної діяльності в переході з дошкільного закладу до початкової школи. Проаналізовано питання наступності ігрових форм навчальної діяльності між дошкільним закладом і школою в історичному розрізі їх становлення і розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ