Методика виявлення готовності майбутніх соціальних педагогів до статевого виховання старшокласників
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.10.94-110Ключові слова:
Майбутні соціальні педагоги, старшокласники, структура статевої культури особи, статеве виховання, методика діагностуваннямайбутніх соціальних педагогів до статевого виховання, авторські методики для виявлення рівня сформованості статевої культури старшокласників та готовності майбутніх соціальних педагогів для здійснення статевого виховання старшокласниківАнотація
У статті охарактеризовано значення підготовки майбутніх соціальних педагогів до статевого виховання зростаючої особистості, зокрема, дітей старшого шкільного віку. На основі культурологічно-синергетичного підходу представлено структуру статевої культури особи. Обгрунтовано методику діагностування готовності майбутніх соціальних педагогів до статевого виховання старшокласників, у тому числі розроблено авторські методики.