Умови ефективного соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей, постраждалих у ході АТО

  • Оксана Протас
Ключові слова: складні життєві обставини, сім'я, яка опинилася в складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщені особи, діти із сімей, постраждалих у ході АТО, травматичний стрес, посттравматичні стресові розлади, супровід, соціальний супровід, педагогічний супровід, соціально-педагогічний супровід

Анотація

У статті розглянуто особливості сімей, постраждалих у ході АТО, основні проблеми, які можуть спостерігатися у дітей із таких сімей. Обґрунтовано необхідність допомоги таким дітям. Виявлено, що домінуючим видом / технологією роботи з дітьми із сімей, постраждалих у ході АТО є супровід. Представлено аналіз супроводу у соціальному, педагогічному, соціально-педагогічному аспектах. Виокремлено умови ефективного соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей, постраждалих у ході АТО.

Опубліковано
2017-05-17
Номер
Розділ
ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ