Когнітивний компонент у структурі готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку

Автор(и)

  • Оксана Доманюк

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.12.70-77

Ключові слова:

підготовка фахівців дошкільної освіти, готовність майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку, структура готовності, когнітивний компонент, рівні готовності

Анотація

Зміни в державній політиці у сфері освіти привели до оновлення системи професійної підготовки фахівців, зокрема майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Автором уточнено структуру готовності студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку. Зокрема виокремлено когнітивний, особистісно-мотиваційний та діяльнісний компоненти досліджуваного феномену. У статті розкрито зміст когнітивного компонента готовності студентів до формування доброзичливості дітей 5-7 років, визначено його критерій та показники. Представлено результати констатувального зрізу стану готовності студентів до формування зазначеної якості у дітей старшого дошкільного віку за когнітивним компонентом (несформований, несталий, середній та оптимальний рівні).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА