Вплив природи на всебічний розвиток дошкільника: стан проблеми дослідження

Автор(и)

  • Олександра Лисенко
  • Любов Світик

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.12.186-191

Ключові слова:

природа, екологія, розвиток дошкільника, екологічний розвиток

Анотація

У статті доведено, що навчально-виховна робота з дітьми повинна спрямовуватись на те, щоб вчити дошкільників знати, розуміти і пояснювати явища природи, їх причини, взаємозв’язки і залежності.
Автором показано, щоб навчити дітей усвідомлювати зв’язки і залежності, які існують в природі, необхідно, щоб діти опановували знаннями про її явища, їх суть, причини – все в природі взаємопов’язане, і, водночас, має певне значення в житті людини.
З’ясовано, що організоване таким чином навчання дітей сприяє виникненню в них інтересу до живої і неживої природи, формує прагнення до нової інформації про неї, стимулює пізнавальну діяльність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-19

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ