Розвиток творчості дітей дошкільного віку засобами художньої праці: психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього педагога

Автор(и)

  • Галина Борин

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.9.50-56

Ключові слова:

творчий розвиток, діти дошкільного віку, художня праця, розвиваюче середовище

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього педагога до творчого розвитку дітей дошкільного віку засобами художньої праці в умовах вищого навчального закладу. Основну увагу зосереджено на тому, що вирішальним чинником у цих процесах є особистість педагога, його здатність належним чином організовувати означену діяльність і здійснювати відповідний педагогічний супровід.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-17

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА