Класифікаційна характеристика понятійно-категорійного апарату педагогічної науки
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.9.188-193Ключові слова:
класифікація, характеристика, понятійно-категорійний апарат, педагогіка, поняттяАнотація
У статті обґрунтовано наукові підходи щодо проведення педагогічних досліджень стосовно класифікаційної характеристики понятійно-категорійного апарату педагогічної науки. Оперування поняттями є необхідною умовою для вивчення та побудови теоретичних моделей, усвідомлення процесів виховання і навчання у динаміці й перспективі. Адже проблема класифікації понять є одним із пріоритетних напрямків сучасної педагогічної науки. Сформульовано основні класифікаційні складові понятійно-категорійного апарату, а також проаналізовано основні риси та відмінності їх класифікації.