Класифікаційна характеристика понятійно-категорійного апарату педагогічної науки

  • Мар’яна Сокол
Ключові слова: класифікація, характеристика, понятійно-категорійний апарат, педагогіка, поняття

Анотація

У статті обґрунтовано наукові підходи щодо проведення педагогічних досліджень стосовно класифікаційної характеристики понятійно-категорійного апарату педагогічної науки. Оперування поняттями є необхідною умовою для вивчення та побудови теоретичних моделей, усвідомлення процесів виховання і навчання у динаміці й перспективі. Адже проблема класифікації понять є одним із пріоритетних напрямків сучасної педагогічної науки. Сформульовано основні класифікаційні складові понятійно-категорійного апарату, а також  проаналізовано основні риси та відмінності їх класифікації.

Опубліковано
2017-02-17
Номер
Розділ
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ