Виховання доброзичливості у дітей дошкільного віку як педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.13.115-119Ключові слова:
дошкільники, моральне виховання, моральні норми, моральна поведінка, доброзичливість, доброзичливі взаєминиАнотація
У статті розкрито актуальність виховання доброзичливості у дітей дошкільного віку, обумовлену необхідністю гуманізації внутрішнього світу особистості, підвищенням духовного потенціалу кожного, утвердженням ідеалів добра, честі, милосердя, виховання, починаючи з дошкільного віку, готовності кожної особистості до конструктивної взаємодії з оточуючим світом. Акцентовано увагу на різних трактуваннях поняття “доброзичливість”. Розкрито окремі форми роботи з дітьми дошкільного віку щодо виховання доброзичливості у них.