Освітній коучинг у формуванні комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.17.222-228Ключові слова:
освітній коучинг, навчально-методичний супровід, комунікативно-мовленнєва компетентність, підготовка соціальних працівниківАнотація
У статті проаналізовано особливості застосування освітнього коучингу з метою формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівни-ків; схарактеризовано поняття “коучинг”; розкрито його сутність, мету, завдання; обґрунтовано важливість постановки запитань, які є оснoвним iнструментом кoучингу.
Використання технологій коучингу, в освітній діяльності базується на міжособистісній та партнерській взаємодії між викладачем та студентом, спрямованій на допомогу в опануванні професійними, комунікативно-мовленнєвими вміннями. За допомогою чітких, правильно побудованих та логічно сформульованих запитань, викладач-коуч мотивує студентів на діяльність, спрямовану на формування вміння самостійно вирішувати поставлені завдання та досягати позитивних результатів у діяльності.