Формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця сфери послуг
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.17.236-244Ключові слова:
конкурентоспроможність, конкурентоспроможна особистість майбутнього фахівця, фахівець сфери послуг, соціальні особистісні якості фахівця, психологічних, когнітивних та поведінкові якостіАнотація
Дослідження сфокусовано на з’ясування особливостей формування конкуренто-спроможності майбутнього фахівця сфери послуг в сучасних закладах професійно-технічної освіти. Зауважено на необхідності подолання суперечності між важливістю подолання потреби економіки у конкурентоспроможних кваліфікованих робітниках і недостатнім теоретико – методичним забезпеченням педагогічного процесу формування цієї якості у майбутніх фахівців сфери послуг. Зроблено висновок про те, що професійно-технічним закладам освіти потрібно формувати систему зазначених ключових якостей майбутнього конкурентоспроможного фахівця сфери послуг та створювати освітні умови за яких буде формуватися його конкурентоспроможність.