Підготовка майбутніх учителів до реалізації завдань морального виховання учнівської молоді
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.17.252-258Ключові слова:
моральне виховання, етичне виховання, навчальне середовище, учні старшої школи, майбутній вчитель, підготовка фахівців у педагогічних вишахАнотація
У статті порушено питання про проблеми виховання сучасної учнівської молоді, вказано на ризики, зумовлені соціальними й освітніми змінами, які відбуваються в суспільстві. Обов’язковою професійною якістю майбутнього вчителя повинно стати сформований моральний світогляд, заснований на гуманістичних загальнолюдських цінностях та етико-філософських законах суспільства, його традиціях, національній свідомості. Основними засобами визначено створення навчального середовища – проведення лекційних та семінарських занять з елементами інноваційних технологій під час вивчення дисциплін спеціального та професійного циклів у процесі фахової підготовки у педагогічних вишах