Особливості формування пізнавального інтересу майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби

  • Василь Ротар
  • Олексій Мигаленко
Ключові слова: інтерес, пізнавальний інтерес, фахівець пожежно-рятувальної служби, освітній процес

Анотація

Автором доведено наявність тісного зв’язку між рівнем знань, умінь майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби та сформованістю пізнавального інтересу. Виокремлено показники результативності щодо формування пізнавального інтересу майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби : спрямованість освітнього процесу на додання теорії особистісного змісту (смислові установки, особистісні смисли, мотиви); ставленнядо навчання як основного чинникапрофесійного становлення майбутнього фахівця пожежно-рятувальної служби; знання про специфіку професії фахівця пожежно-рятувальної служби; цілісне сприйняття освітнього процесу; професійна компетентність; стійкість пізнавального інтересу і самостійність дій курсантів із метою розширення власного професійного кругозору.

Опубліковано
2019-11-15
Розділ
ВИЩА ШКОЛА