Чинники впливу на виховання духовно-релігійних цінностей студентської молоді
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.17.292-297Ключові слова:
духовно-релігійне виховання, духовно-релігійні цінності, соціологічний підхід, феноменологічний підхід, середовищний підхід, аксіологічний підхідАнотація
Обгрунтовано, що духовно-релігійне виховання є складним та багатогранним явищем. Висвітлено погляди науковців на розуміння духовних та релігійних цінностей. Метою статті є аналіз сутності духовно-релігійного виховання та чинників впливу на формування духовно-релігійних цінностей молоді. Показано, що загальнолюдські моральні істини розроблялися і збагачувалися завдяки релігії. Проаналізовано сутність духовно-релігійного виховання, як процес становлення системи духовних цінностей особистості, що призводить до включення її внутрішніх механізмів саморозвитку. Виявлено, що даний феномен потребує різноманітних підходів для його вивчення. Розглянуто соціологічний, психологічний, феноменологічний, середовищний, аксіологічний підходи до духовно-релігійного виховання.