Особливості організації мовно-літературної освіти молодших школярів в умовах НУШ

Автор(и)

  • Лариса Круль
  • Степан Недільський

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.17.338-346

Ключові слова:

Державний стандарт початкової освіти, мовно-літературна освітня галузь, комунікативна компетентність, діяльнісний підхід, Нова українська школа, авторські навчальні програми, змістові лінії предмета “Українська мова”

Анотація

В статті окреслено особливості організації мовно-літературної освіти молодших школярів в умовах Нової української школи з урахуванням нормативних документів, типових освітніх програм, методичних рекомендацій, авторських навчальних програм, підручників та посібників.
Обгрунтовано, що мовно-літературну освітню галузь зосереджено на вивченні дітьми рідної, водночас й іноземної мови задля формування іншомовної комунікативної компетентності. Відтак розширюється поле комунікації, передбачено потенційні можливості й потреби особистості у міжкультурному спілкуванні.
Узагальнено, що особливістю організації мовно-літературної освіти молодших школярів стають уміння учителя, який обирає за якою програмою навчати учнів, а відтак визначає пріоритети навчання: традиційне чи інтегроване, звичне чи інноваційне, спрямо-ване на формування знань чи зорієнтоване на формування практичних умінь і навичок, а відтак і реалізацію діяльнісного підходу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-15

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ