Використання сучасних засобів ІКТ у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франції

Автор(и)

  • Аліна Мединська

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.16.20-29

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, вища освіта Франції, суб’єкт-суб’єктні відносини, розвиток компетентностей, підготовка вчителів, педагог¬гічна майстерність, французький досвід

Анотація

У статті розглянуто особливості впровадження сучасних засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і можливі зв’язки між ІКТ та суб’єкт-суб’єктними відносинами в процесі розвитку професійних компетентностей майбутніх вчителів в університетах Франції. В праці висвітлюється питання методів та засобів використання ІКТ у навчальному процесі у французьких вищих навчальних закладах, роль таких основних факторів, пов’язаних з суб’єкт-суб’єктними відносинами, як влада, авторитет, асиметрія або розподіл ролей, умови взаємодії і транзакції між партнерами у використанні та оновленні ІКТ. Застосування сучасних засобів ІКТ в навчальний процес дуже по-різному впливає на підготовку вчителів та розвиток педагогічної майстерності зокрема. В роботі детально проаналізовано результати досліджень французьких вчених щодо місця ІКТ в університетській педагогічній практиці та їх впливу на відносини між викладачами та студентами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-16

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ