Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Освітній простір України
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 16 (2019)
№ 16 (2019)
Опубліковано:
2020-04-30
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Підготовка спеціалістів у галузі освіти дорослих: досвід Словацької Республіки
Олександра Дубасенюк, Оксана Самойленко
6-14
PDF
Забезпечення якості вищої освіти в європейському освітньому просторі
Тетяна Кучай , Олександр Кучай
15-19
PDF
Використання сучасних засобів ІКТ у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франції
Аліна Мединська
20-29
PDF
Регулювання юридичної освіти магістерського рівня в університетах Великої Британії
Ольга Нагорна
30-36
PDF
Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях
Валентина Федяєва
37-45
PDF
Супервізія практичної підготовки соціальних працівників у Польщі
Жанна Шевченко
45-55
PDF
ВИЩА ШКОЛА
Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти
Катерина Василенко
56-62
PDF
Урахування індивідуального навчального стилю про¬фесійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студента
Наталя Дмітренко
62-70
PDF
Реалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти шляхом впровадження міжпредметних зв’язків як педагогічної умови
Руфіна Добровольська
70-78
PDF
Сутність та структура готовності майбутніх техніків-технологів до професійної самореалізації у контексті технологій харчування
Вікторія Желанова
79-84
PDF
Структурно-функціональний аналіз поняття “підприємницька культура фахівців сфери послуг і туризму”
Ірина Зінькова
85-92
PDF
Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України
Тетяна Козак
92-97
PDF
Професійна майстерність як основний компонент педагогічної культури
Яна Лащівська
97-102
PDF
Професійне самовизначення студентів педагогічних факультетів: сутність та структура поняття
Анна Лякішева
102-109
PDF
Аналіз чинників розвитку культури самовираження майбутніх вихователів ЗДО у художній діяльності
Ірина Онищук
109-116
PDF
До проблеми професійного розвитку майбутнього викладача
Тетяна Потапчук, Наталія Анненкова
117-124
PDF
Професійна орієнтація – передумова формування професійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи
Дмитро Пріма
124-129
PDF
Формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності: методичний аспект
Олександр Татарін, Валентина Мірошніченко
129-136
PDF
ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ
Соціалізація учнівської молоді в діяльності молодіжних і дитячих громадських організацій
Людмила Березовська, Христина Колодчак
137-143
PDF
Формування безпеки життя у старшокласників
Любов Канішевська
143-150
PDF
Формування педагогічної культури у спілкуванні майбутніх соціальних педагогів з батьками учнів у процесі фахового навчання
Іванна Кулик, Марія Комановська
150-156
PDF
Психокорекційна робота з соціально дезадаптованими підлітками
Галина Лемко, Михайло Гундяк
156-166
PDF
Особливості розвитку і поведінки дітей з різних типів неповних сімей
Галина Лемко, Наталія Карпович
166-174
PDF
Феноменологія гри та ігрової діяльності: сучасні підходи
Світлана Литвиненко
174-181
PDF
Моніторинг ціннісних орієнтацій сучасної молоді
Ірина Сопівник, Вікторія Мацола
181-186
PDF
Формування ціннісного ставлення до здоров’я особистості як психолого-педагогічна проблема
Каріна Федченко
186-192
PDF
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Сутнісна характеристика поняття “професійна мобільність”
Олена Біда, Віталій Гончарук , Валентина Гончарук
193-198
PDF
Вплив англомовних фахових текстів на вивчення термінологічної лексики студентами немовних факультетів
Уляна Кецик-Зінченко
198-205
PDF
Використання дидактичних ігор під час вивчення дисциплін природничого циклу у процесі фахової підготовки майбутніх лікарів
Наталія Остапович, Роман Лісовський, Лілія Туровська
205-213
PDF
Теоретичні засади ІТ-підтримки інклюзивного навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами
Світлана Чупахіна
214-226
PDF
Мова
English
Українська