Урахування індивідуального навчального стилю про¬фесійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студента

Array

Автор(и)

  • Наталя Дмітренко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.16.62-70

Ключові слова:

індивідуальний навчальний стиль, когнітивний стиль, канал сприймання, психологічний тип, стиль мислення, автономне навчання

Анотація

Стаття присвячена проблемі врахування індивідуального навчального стилю студента у процесі вивчення іноземної мови в умовах автономного навчання. У статті подано дефінітивний аналіз терміну “начальний стиль” і з’ясовано, що навчальні стилі формуються з трьох груп факторів, які впливають на інтелектуальні і психологічні процеси засвоєння іноземної мови: канали сприйняття; психологічні типи; стилі мислення. Кожна група факторів складається з низки когнітивних стилів, які взяті за основу класифікацій різних дослідників. У статті описані види навчальної діяльності, які притаманні різним навчальним стилям. Доведено, що запропонована класифікація за трьома групами факторів є оптимальною для подальшого розвитку автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування студентів. У статті розглянуто взаємопов’язані аспекти навчальних стилів, а також запропоновано алгоритм організації навчальної діяльності з урахуванням індивідуальних навчальних стилів студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-16

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА