Педагогічне моделювання освітнього середовища університету в умовах євроінтеграції

Автор(и)

  • Світлана Мартиненко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.22-30

Ключові слова:

модель, моделювання, педагогічне моделювання, освітнє середовище, університет, євроінтеграція

Анотація

Статтю присвячено розгляду педагогічного моделювання як феномена модернізації освітнього середовища університету, що відповідає суспільним викликам і вимогам європейського інтеграційного процесу; розкрито й розширено сутність педагогічного моделювання в контексті дослідження; виокремлено й охарактеризовано найпоширеніші типи педагогічних моделей: педагогічні моделі освіти як цінності, педагогічні моделі освіти як системи, педагогічні моделі освіти як єдність процесу і результату; подано авторське бачення сутності педагогічного моделювання освітнього середовища університету, яке полягає у відображенні особливостей існуючої педагогічної мети, алгоритму в спеціально створеному об’єкті, а також освітнього середовища, що є сукупністю матеріальних чинників навчально-пізнавального процесу, міжособистісних стосунків, які встановлюються між суб’єктами педагогічної взаємодії; доведено, що системний підхід у процесі педагогічного моделювання є ефективним і перспективним для соціалізації та самореалізації особистості в умовах євроінтеграції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ