Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Освітній простір України
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 14 (2018)
№ 14 (2018)
Опубліковано:
2020-04-30
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США
Тетяна Горохівська
7-12
PDF
Актуальність компетентнісного підходу в сучасному освітньому процесі у руслі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського
Тетяна Комінарець
13-21
PDF
Педагогічне моделювання освітнього середовища університету в умовах євроінтеграції
Світлана Мартиненко
22-30
PDF
Освіта Австрії: історичні акценти розвитку
Маріанна Марусинець
30-38
PDF
Процес формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи у педагогічній теорії та практиці
Людмила Мельниченко
38-44
PDF
Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття
Людмила Мова
45-51
PDF
Українська академічна риторична школа
Лідія Ткаченко
51-57
PDF
ВИЩА ШКОЛА
Педагогічне моделювання готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самоудосконалення
Ірина Варава
58-64
PDF
Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в Новій українській школі
Анастасія Варениченко
64-69
PDF
Підготовка магістрів до управління інноваційною діяльністю закладу дошкільної освіти
Катерина Волинець
69-76
PDF
Підготовка майбутніх педагогів до формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку
Надія Лазарович
76-81
PDF
Формування інтегральної психолого-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти
Мар’яна Марусинець
81-88
PDF
Формування фахової компетентності майбутніх учителів-логопедів в процесі професійної підготовки
Олександра Кузенко
88-96
PDF
Професійний саморозвиток педагога: світові тенденції
Юлія Ненько
96-101
PDF
Професійно-особистісний імідж сучасного викладача вищої школи
Ольга Плахотнік, Олег Плахотнік
102-108
PDF
Готовність фахівців готельно-ресторанної справи до інноваційної професійної діяльності: рівнева характеристика
Леся Потапкіна
108-114
PDF
Використання STEM-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи
Людмила Себало
114-120
PDF
Місце інноваційних освітніх технологій на практичних заняттях студентів психологів
Вікторія Синишина
121-126
PDF
Теоретичні аспекти формування професійно-значущих якостей особистості вчителя, вихователя закладу дошкільної освіти
Тетяна Танько
126-134
PDF
ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ
Паритетний діалог як чинник суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі спілкування викладача і студента факультету іноземних мов
Ірина Бей
135-141
PDF
Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти
Лариса Гаращенко
141-146
PDF
Формування ключових компетентностей майбутніх фахівців соціономічних професій у закладах вищої освіти
Олена Гомонюк
146-154
PDF
Сучасні підходи до формування комунікативної культури викладача
Ніна Звєрєва
155-159
PDF
Культура демократії у змісті професійної педагогічної підготовки майбутніх магістрів
Маріанна Матішак
160-166
PDF
Формування у дітей старшого дошкільного віку художньо-естетичних смаків засобами музичного мистецтва
Наталія Тарарак
166-172
PDF
Конституційно-правовий захист дітей із внутрішньо переміщених сімей у руслі сучасного законодавства
Мар’яна Шуп’яна
172-177
PDF
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Англійський педагогічний дискурс : класифікація методичних термінів
Наталія Кіщенко, Юлія Цимбал
178-183
PDF
Напрями проекції принципу наступності в контексті модернізації української школи : вектор дошкільної освіти
Неллі Лисенко
184-190
PDF
Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкової школи засобами мистецтва
Ольга Лук’янченкo
190-196
PDF
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх учителів-логопедів
Людмила Мацук
197-203
PDF
Проблеми та напрямки ранньої шкільної освіти в сучасних педагогічних дискурсах
Йоланта Мацьонг
203-216
PDF
Теоретико-методичні засади моніторингу якості університетської освіти
Галина Михайлишин, Інна Червінська, Оксана Кондур
217-223
PDF
Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти
Оксана Рогульська
224-231
PDF
Підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін до професійної взаємодії засобами інтерактивних технологій навчання : моделювання педагогічного процесу
Мирослава Томашевська, Василь Кобаль
231-238
PDF
Формування комунікативних компетенцій учнів засобами ігрових ситуацій
Іскендер Топчу
238-244
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів