Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Освітній простір України
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 14 (2018)
№ 14 (2018)
Опубліковано:
2020-04-30
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США
Тетяна Горохівська
7-12
PDF
Актуальність компетентнісного підходу в сучасному освітньому процесі у руслі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського
Тетяна Комінарець
13-21
PDF
Педагогічне моделювання освітнього середовища університету в умовах євроінтеграції
Світлана Мартиненко
22-30
PDF
Освіта Австрії: історичні акценти розвитку
Маріанна Марусинець
30-38
PDF
Процес формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи у педагогічній теорії та практиці
Людмила Мельниченко
38-44
PDF
Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття
Людмила Мова
45-51
PDF
Українська академічна риторична школа
Лідія Ткаченко
51-57
PDF
ВИЩА ШКОЛА
Педагогічне моделювання готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самоудосконалення
Ірина Варава
58-64
PDF
Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в Новій українській школі
Анастасія Варениченко
64-69
PDF
Підготовка магістрів до управління інноваційною діяльністю закладу дошкільної освіти
Катерина Волинець
69-76
PDF
Підготовка майбутніх педагогів до формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку
Надія Лазарович
76-81
PDF
Формування інтегральної психолого-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти
Мар’яна Марусинець
81-88
PDF
Формування фахової компетентності майбутніх учителів-логопедів в процесі професійної підготовки
Олександра Кузенко
88-96
PDF
Професійний саморозвиток педагога: світові тенденції
Юлія Ненько
96-101
PDF
Професійно-особистісний імідж сучасного викладача вищої школи
Ольга Плахотнік, Олег Плахотнік
102-108
PDF
Готовність фахівців готельно-ресторанної справи до інноваційної професійної діяльності: рівнева характеристика
Леся Потапкіна
108-114
PDF
Використання STEM-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи
Людмила Себало
114-120
PDF
Місце інноваційних освітніх технологій на практичних заняттях студентів психологів
Вікторія Синишина
121-126
PDF
Теоретичні аспекти формування професійно-значущих якостей особистості вчителя, вихователя закладу дошкільної освіти
Тетяна Танько
126-134
PDF
ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ
Паритетний діалог як чинник суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі спілкування викладача і студента факультету іноземних мов
Ірина Бей
135-141
PDF
Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти
Лариса Гаращенко
141-146
PDF
Формування ключових компетентностей майбутніх фахівців соціономічних професій у закладах вищої освіти
Олена Гомонюк
146-154
PDF
Сучасні підходи до формування комунікативної культури викладача
Ніна Звєрєва
155-159
PDF
Культура демократії у змісті професійної педагогічної підготовки майбутніх магістрів
Маріанна Матішак
160-166
PDF
Формування у дітей старшого дошкільного віку художньо-естетичних смаків засобами музичного мистецтва
Наталія Тарарак
166-172
PDF
Конституційно-правовий захист дітей із внутрішньо переміщених сімей у руслі сучасного законодавства
Мар’яна Шуп’яна
172-177
PDF
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Англійський педагогічний дискурс : класифікація методичних термінів
Наталія Кіщенко, Юлія Цимбал
178-183
PDF
Напрями проекції принципу наступності в контексті модернізації української школи : вектор дошкільної освіти
Неллі Лисенко
184-190
PDF
Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкової школи засобами мистецтва
Ольга Лук’янченкo
190-196
PDF
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх учителів-логопедів
Людмила Мацук
197-203
PDF
Проблеми та напрямки ранньої шкільної освіти в сучасних педагогічних дискурсах
Йоланта Мацьонг
203-216
PDF
Теоретико-методичні засади моніторингу якості університетської освіти
Галина Михайлишин, Інна Червінська, Оксана Кондур
217-223
PDF
Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти
Оксана Рогульська
224-231
PDF
Підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін до професійної взаємодії засобами інтерактивних технологій навчання : моделювання педагогічного процесу
Мирослава Томашевська, Василь Кобаль
231-238
PDF
Формування комунікативних компетенцій учнів засобами ігрових ситуацій
Іскендер Топчу
238-244
PDF
Мова
English
Українська