Підготовка магістрів до управління інноваційною діяльністю закладу дошкільної освіти

Автор(и)

  • Катерина Волинець

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.69-76

Ключові слова:

управління, підготовка магістрів, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал

Анотація

У статті розкрито деякі аспекти професійної підготовки майбутніх магістрів до управління інноваційною діяльністю закладу дошкільної освіти. Визначено поняття управління інноваційною діяльністю закладу дошкільної освіти. Безпосередній вплив на процес професійної підготовки майбутніх магістрів мають інноваційний потенціал особистості магістра та інноваційний потенціал закладу вищої освіти. Розкрито зміст, форми і методи організації наукової роботи в закладі вищої освіти та форми залучення магістрів до наукової діяльності під час навчання. Обґрунтовано сутність, специфіку, значущість інновацій та інноваційної діяльності педагогічного колективу закладу освіти в ринкових умовах. Виокремлено проблеми організації інноваційної діяльності та її здійснення. обґрунтовано вимоги до сучасного керівника закладу дошкільної освіти та формування змісту підготовки майбутніх магістрів до управління інноваційною діяльністю закладу дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА