Теоретичні аспекти формування професійно-значущих якостей особистості вчителя, вихователя закладу дошкільної освіти

Array

Автор(и)

  • Тетяна Танько

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.126-134

Ключові слова:

вчитель, вихователь, педагог, заклад дошкільної освіти, педагогічна майстерність, професійно-значущі якості

Анотація

У статті висвітлено значущість професійно-значущих якостей особистості вчителя, вихователя закладу дошкільної освіти, розкрито погляди вітчизняних педагогів минулого та сучасності на особливості їх формування. Наголошено, що якості особистості педагога є творчим компонентом педагогічної майстерності, яка містить у собі мобільність і оригінальність мислення; вміння враховувати мінливість процесу навчання, корегувати свої дії під впливом обставин, що змінюються, враховувати конкретні умови і співвідносити з ними рішення, що приймаються; емоційна чутливість. Підкреслено роль впливу вихователя закладу дошкільної освіти на дітей, що передбачає врахування двох його аспектів: функціонального та особистісного, які існують в єдності. Визначено вимоги до якостей особистості, психолого-педагогічної і спеціальної підготовки вихователя закладу дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА