Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти

Автор(и)

  • Лариса Гаращенко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.141-146

Ключові слова:

пріоритетність фізкультурно-оздоровчої роботи, пізнавальна діяльність, активність, співпраця, самостійна пошукова діяльність

Анотація

У статті розглянуто деякі аспекти фахової підготовки бакалаврів дошкільної освіти до вирішення завдань фізкультурно-оздоровчого напряму. Доведено, що організація навчально-пізнавальної діяльності базується на співпраці викладача зі студентами. Обгрунтовано доцільність використання інтерактивних методів навчання для якісного оволодіння майбутніми вихователями професійним досвідом у галузі фізичного виховання та оздоровлення дітей. Головну увагу зосереджено на розвитку їхньої активності та ініціативності. Розглянуто основи технології фахової підготовки на прикладі вивчення навчальної дисципліни “Методика фізичного виховання дітей дошкільного віку”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ