Проблеми реформування в Україні освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку

Автор(и)

  • Надія Ашиток

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.215-220

Ключові слова:

інклюзія, інклюзивна освіта, діти з особливостями психофізичного розвитку, інтеграція, реформування освіти, нозології

Анотація

У статті проведено аналіз сучасного стану інклюзивної освіти в Україні. Встановлено низку чинників, що перешкоджають впровадженню та розвитку інклюзивної освіти. Відзначено комплекс взаємопов’язаних економічних та організаційних важелів, здатних сприяти вирішенню деяких проблем інклюзивної освіти. Розглянуто аргументи “за” і “проти” інклюзивної освіти та її можливості у процесі гуманізації суспільства. Аналізуються необхідні умови для забезпечення ефективності допомоги дітям з проблемами в розвитку.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ