Використання педагогічно доцільних методів взаємодії у вихованні дитини в перехідні періоди утворення різних типів сімей із порушеною структурою

Автор(и)

  • Галина Галущак

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.10.79-93

Ключові слова:

сім’я з порушеною структурою: неповна, повна змінена, адопційна, опікунська і патронатна сім’ї, розпад старого та утворення нового типу сімей із порушеною структурою, взаємодія матері (батька) з дитиною (дітьми), допомога й підтримка сім’ї з порушеною структурою, збагачення методів взаємодії батьків із дітьми

Анотація

У статті розкрито сутність сім’ї з порушеною структурою. Актуалізується значення виховного потенціалу різних типів сімей із порушеною структурою (неповної, повної зміненої, адопційної, опікунської, патронатної), доцільність налагодження взаємодії батька (матері) з дитиною у ситуації розпаду та утворення іншого з типів сімей. Окреслено педагогічно доцільні напрями і методи взаємодії батьків із дитиною (дітьми).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ