Художньо-естетичний розвиток дітей: напрями удосконалення підготовки майбутніх педагогів до взаємодії з сім’ями вихованців
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.12.56-61Ключові слова:
художньо-естетичний розвиток, просвітницько-консультативна робота, , підготовка, дитина, педагогАнотація
У статті проаналізовано актуальні погляди на професійну підготовку майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Виокремлено основні напрями удосконалення підготовки майбутніх педагогів в контексті художньо-естетичного розвитку вихованців. Охарактеризовано особливості художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку та окреслено зміст та напрями взаємодії педагогів і батьків в означеному аспекті.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ВИЩА ШКОЛА