Художньо-естетичний розвиток дітей: напрями удосконалення підготовки майбутніх педагогів до взаємодії з сім’ями вихованців

Array

Автор(и)

  • Галина Борин

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.12.56-61

Ключові слова:

художньо-естетичний розвиток, просвітницько-консультативна робота, , підготовка, дитина, педагог

Анотація

У статті проаналізовано актуальні погляди на професійну підготовку майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Виокремлено основні напрями удосконалення підготовки майбутніх педагогів в контексті художньо-естетичного розвитку вихованців. Охарактеризовано особливості художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку та окреслено зміст та напрями взаємодії педагогів і батьків в означеному аспекті.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА