Професійний потенціал майбутніх учителів іноземної мови початкової школи: зміст, завдання, творчість

Автор(и)

  • Тамара Марчій-Дмитраш

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.9.91-96

Ключові слова:

професійний потенціал, вчитель іноземної мови, початкова школа, творчість, творча діяльність, індивідуальний стиль, вищий навчальний заклад

Анотація

У статті актуалізовано і обґрунтовано особливості формування професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови початкової школи. Проаналізовано підходи вчених щодо визначення специфіки професійного потенціалу. Доведено, що основою творчої професійної діяльності майбутнього педагога є розвиток професійного потенціалу та індивідуальний стиль діяльності, які формуються у ВНЗ.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА