Професійний потенціал майбутніх учителів іноземної мови початкової школи: зміст, завдання, творчість
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.9.91-96Ключові слова:
професійний потенціал, вчитель іноземної мови, початкова школа, творчість, творча діяльність, індивідуальний стиль, вищий навчальний закладАнотація
У статті актуалізовано і обґрунтовано особливості формування професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови початкової школи. Проаналізовано підходи вчених щодо визначення специфіки професійного потенціалу. Доведено, що основою творчої професійної діяльності майбутнього педагога є розвиток професійного потенціалу та індивідуальний стиль діяльності, які формуються у ВНЗ.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ВИЩА ШКОЛА