Формування демократичної культури майбутніх магістрів дошкільної освіти: особистісно орієнтований підхід
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.17.258-264Ключові слова:
демократична культура, особистісно орієнтований підхід, майбутні магістри, дошкільна освітаАнотація
У статті проаналізовано теоретико-методологічні аспекти формування демокра-тичної культури майбутніх магістрів дошкільної освіти в освітньому процесі ЗВО. Доведено, що зміст та організація професійної педагогічної підготовки в умовах магістратури має передбачати формування готовності майбутніх фахівців освітньої сфери до здійснення професійної діяльності на засадах демократичних цінностей та гуманістичних вимірів. У статті виокремлено основні положення реалізації особистісно орієнтованого підходу під час формування демократичної культури студентів в умовах магістратури, а саме: ціннісно-змістове наповнення навчальних дисциплін; формування професійно значущих якостей демократичної особистості; використання активних форм і методів у освітньому процесі ЗВО; стимулювання партнерських відносин між усіма учасниками освітнього процесу.