Петанк як засіб розвитку рухових якостей студентів з ослабленим здоров’ям

Автор(и)

  • Анна Таможанська
  • Олена Мятига
  • Наталя Гончарук
  • Лариса Улаєва

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.13.89-97

Ключові слова:

студенти з ослабленим здоров’ям, петанк, рухові якості

Анотація

Метою роботи є експериментальне обґрунтування ефективності застосування гри в петанк на заняттях з фізичного виховання у студентів з ослабленим здоров’ям. Матеріал і методи. У дослідженні взяли участь 90 студентів Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця, що займаються фізичним вихованням в групах фізичної реабілітації. Вік 18-19 років. Методи. Аналіз науково-методичної літератури, тестування рухових якостей, методи математичної статистики. Хід дослідження. У ході дослідження проводилося тестування по фізичним якостям на початок навчального року і в кінці року, після додавання в навчальну програму для експериментальної групи гри в петанк. Результати. В результаті дослідження встановлено, що динаміка розвитку рухових якостей вірогідно підвищується. Висновки. Виявлено позитивний вплив введення в програму навчання гри в петанк.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-28

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА