Толерантність студентів педагогічних коледжів: стан вихованості

Автор(и)

  • Іванна Таргоній

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.17.278-284

Ключові слова:

толерантність, виховання толерантності, критерії і показники вихованості толерантності, стан вихованості толерантності, студенти педагогічних коледжів

Анотація

У статті проаналізовано стан вихованості толерантності у студентів педа-гогічних коледжів. Розроблено критерії та відповідні показники вихованості толерантності у студентів педагогічних коледжів: когнітивний (знання щодо сутності толерантності; усвідомлення значущості толерантності у суспільстві; знання про якості толерантної особистості); емоційно-ціннісний (розвинена емпатія; мотивація на виявлення якостей толерантної особистості; прагнення до діалогічного спілкування); поведінковий (вміння: виявляти гуманність, терпимість, доброзичливість, чуйність, володіти своїми емоціями та поведінкою; взаємодіяти, співпрацювати та вступати в діалогічне спілкування; знаходити способи попередження та вирішення конфліктів). Здійснено добір діагностичного інструментарію відповідно до проблематики дослідження, вікових особливостей раннього юнацького віку; виявлено та схарактеризовано рівні вихованості толерантності у студентів педагогічних коледжів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-15

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА