Формування психолого-компенсаторних компетентностей як метод запобігання професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти

Array

Автор(и)

  • Оксана Кацеро

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.17.297-303

Ключові слова:

професійна деформація, професійне вигорання, психоризики, освітня система, заклад вищої освіти, професійна підготовка

Анотація

Вчасна діагностика, ідентифікація психоризиків у професійному середовищі закладу вищої освіти, які призводять до професійного вигорання викладачів з урахуванням результатів вивчення особистостей, форм організації і функціонування освітніх систем сприяє розробленню методики організації професійної підготовки і науково-методологічної системи формування психолого-компенсаторних компетентностей у викладачів, що забезпечують зайнятість, якість і безпеку життя нині, і в майбутньому. Психо-компенсаторні компетентності сформовані у ході професійної підготовки в системі післядипломної освіти убезпечують викладача від психоризиків професійного середовища та запобігають його професійному вигоранню, пролонгуючи саморозвиток, самовдоско¬налення у ході зайнятості впродовж життя тим самим сприяють його якості та безпеці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-15

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ