Професійнa підготовка педагогів іноземної мови у республіці Болгарія
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.12.25-30Ключові слова:
англійська мова, Британська Рада, дошкільний вік, іноземна мова, компетентнісні характеристики, молодший шкільний вік, позитивний досвід, професійна підготовка, Республіка Болгарія, система підготовки педагогівАнотація
У статті окреслено структуру системи освіти у Республіці Болгарія, організацію навчання іноземних мов і англійської зокрема. Визначено деякі аспекти мовної політики та її впливу на розвиток сучасної іншомовної освіти Болгарії. Висвітлено особливості системи професійної підготовки педагогів іноземної мови у Болгарії. Схарактеризовано роль Британської Ради в підготовці вчителів іноземних мов. Представлено основні компетентнісні характеристики сучасного європейського вчителя іноземних мов та компоненти початкової шкільної освіти.