Педагогічні умови забезпечення ефективності професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту

Автор(и)

  • Юлія Ненько

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.11.87-93

Ключові слова:

педагогічні умови, професійно орієнтована комунікативна підготовка, курсант, майбутній офіцер, вищий навчальний заклад

Анотація

У статті висвітлюється проблема формування готовності курсантів вищих навчальних закладів ДСНС України до професійно орієнтованої комунікативної діяльності. Автором на основі наукових джерел і власного досвіду викладання розглянуто педагогічні умови, за яких професійно орієнтована комунікативна підготовка майбутніх офіцерів служби цивільного захисту у вищих навчальних закладах ДСНС України відбуватиметься ефективніше. До них належать: формування ціннісного ставлення курсанта до майбутньої професійно орієнтованої комунікативної діяльності; упровадження активних та інтерактивних методів навчання; оптимізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА