Дзвонознавчі компетенції в системі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва

Автор(и)

  • Ліна Ільчук

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.10.41-45

Ключові слова:

учитель музичного мистецтва, компетенції, дзвонознавство, педагогіка дзвонарства, творчі завдання

Анотація

У статті вперше розглянуто проблему формування дзвонознавчих компетенцій у системі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Встановлено, що якість їхньої фахової освіти у сфері педагогіки дзвонарства значною мірою залежить від розроблених дидактичних умов. Серед них важливе місце займає виконання системи творчих завдань, що моделюють майбутню професійно-педагогічну діяльність педагогів-музикантів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА