Вплив навчального процесу ВНЗ на розвиток професійної мобільності майбутніх учителів початкової школи

Автор(и)

  • Оксана Кіліченко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.10.46-52

Ключові слова:

професійна мобільність вчителів початкової школи, критерії визначення, навчальний процес у вищому педагогічному навчальному закладі

Анотація

У статті розкриваються особливості організації навчального процесу з метою розвитку професійної мобільності майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано терміни та критерії визначення поняття “професійна мобільність педагога”. Визначено основні положення проблеми організації навчального процесу у ВНПЗ з метою розвитку мобільного фахівця.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА