Розвиток художнього смаку учнів початкової школи засобами навчального медіа-комплексу: теоретико-методичні підходи

Автор(и)

  • Юлія Мичка-Левченко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.17.352-358

Ключові слова:

учні, початкова школа, медіа, теоретичні підходи, методики розвитку художнього смаку, навчальний медіа-комплекс, образотворче мистецтво

Анотація

У статті зроблено спробу показати роль мультимедійних засобів навчання для педа-гогіки образотворення, поліхудожнього виховання школярів, на противагу традиційним. Окреслено основне завдання школи – формування інформаційної культури сучасних школярів, отримання ними найрізноманітнішої інформації, ефективний засіб підвищення інтересу до навчання, мотивації, наочності, науковості тощо. Програмний засіб орієнтований на сучасні форми навчання із забезпеченням традиційних та інноваційних підходів до навчання в повній відповідності з документами, що регламентують зміст освіти. Запропонований комплекс розширює і покращує інформаційний, наочний, методичний арсенал учителя образотворчого мистецтва незалежно від рівня професійної кваліфікації та досвіду.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-15

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ