Проблеми міждисциплінарних досліджень у епідеміології аутизму
Ключові слова:
аутизм, розлади спектру аутизму, розлади нейрологічного розвитку, дизонтогенез, епідеміологія
Анотація
У статті здійснюється ретроспективний огляд «аутизму» як розладу. Розглядаються найбільш вагомі спроби щодо систематизації симптомокомплексу, епідеміологічних досліджень, дискусійність нижньої вікової межі діагностики. Аналізується ефективність напрямків психологічної складової у мультидисциплінарній комплексній допомозі, як от терапевтично-освітніх програм у поведінковому, соціально-когнітивному та сенсорно-інтегративному напрямках. Розробка та впровадження на загальнодержавному рівні ефективних та гуманних способів лікування та менеджменту розвитку для дітей з РСА є пріоритетом у розвитку його епідеміології.