Проблеми міждисциплінарних досліджень у епідеміології аутизму
DOI:
https://doi.org/10.15330/psp.22.123-128Ключові слова:
аутизм, розлади спектру аутизму, розлади нейрологічного розвитку, дизонтогенез, епідеміологіяАнотація
У статті здійснюється ретроспективний огляд «аутизму» як розладу. Розглядаються найбільш вагомі спроби щодо систематизації симптомокомплексу, епідеміологічних досліджень, дискусійність нижньої вікової межі діагностики. Аналізується ефективність напрямків психологічної складової у мультидисциплінарній комплексній допомозі, як от терапевтично-освітніх програм у поведінковому, соціально-когнітивному та сенсорно-інтегративному напрямках. Розробка та впровадження на загальнодержавному рівні ефективних та гуманних способів лікування та менеджменту розвитку для дітей з РСА є пріоритетом у розвитку його епідеміології.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-12-10
Номер
Розділ
КЛІНІЧНА ПСИХОЛОГІЯ